Povrat proizvoda i reklamacije proizvoda

Zamjena proizvoda naručenih putem internet trgovine može se izvršiti u roku od 15 dana od dana preuzimanja proizvoda, a u skladu sa odredbama Zakona o zaštiti potrošača BiH koji se odnosi na prodaju na osnovu ugovora na daljinu. Zamjena se vrši na način da se proizvod koji se želi mijenjati pošalje brzom poštom natrag u maloprodajni objekat Peko grupacije uz orginalan fiskalni račun. Sve dodatne informacije možete dobiti na kontakt telefone +387 33 259 280 ili putem maila info@peko.ba. Molimo da sačuvate fiskalni račun i/ili potvrdu narudžbe kako bi nam mogli saopštiti šifru artikla, ali i druge detalje u vezi sa zamjenom.


Prije prijema proizvoda vrši se fizička provjera da bi se utvordilo da li je proizvod ispravan i neoštećen. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se zamjena i proizvod će biti vraćen kupcu na njegov trošak.
Ukoliko se po prijemu utvrdi da je proizvod ispravan i neoštećen, uz objašnjenje procesa zamjene sve dalje radnje se vrše u dogovoru sa kupcem. Naručeni artikal ne može se samoinicijativno zamijeniti u nekom od maloprodajnih objekata Peko grupacije.
Troškove zamjene proizvoda snosi kupac. Naručeni artikal nije moguće mijenjati ukoliko je nošen.


Kada kupac dobije naručeni proizvod u slučaju nedostatka na proizvodu, kupac je dužan pismenim putem u skladu za Zakonom o zaštiti potrošača, u dijelu koji tretira prodaju na osnovu ugovora na daljinu, obavijestiti Peko d.o.o u roku od 15 dana od dana prijema proizvoda na adresu ili putem nekih od navedenih kontakt formi:


•    Peko d.o.o. Sarajevo
•    Ferhadija 13, 71 000 Sarajevo
•    Tel. +387 33 259 280, Fax. +387 33 259 281
•    Mail: info@peko.ba


Peko d.o.o Sarajevo će u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i prodaje na osnovu ugovora na daljinu u roku od 15 dana, pregledati artikal i isti zamjeniti sa novim artiklom i poslati kupcu o svom trošku.
Ukoliko kupac ima bilo kakav prigovor u skladu sa Zakona o zaštiti potrošača molimo da nas obavijesti pismenim putem na elektronsku adresu: info@peko.ba


Potrošač mora u obavijesti o grešci detaljno opisati grešku i omogućiti nam da grešku razmotrimo.
Pri povratu robe obavezno je robu vratiti u ispravnom i neupotrebljavanom stanju te originalnom i neoštećenom pakavanju, pri čemu se obavezno mora priložiti i originalni fiskalni račun.


Reklamacije koje se šalju paketnom distribucijom moraju biti propisno zapakirane u kartonsku ambalažu.
Sve reklamacije koje su neprikladno zapakirane i kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštećena prilikom transporta neće biti preuzete nego će biti vraćene pošiljatelju.


Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se zamjena i proizvod će biti vraćen kupcu na njegov trošak.


Troškove povrata robe snosi kupac.


Za sve eventualne sporove nadležan je sud u Sarajevu.

 

 

Novosti

Peko ponovo otvara svoje prodavnice!

Sa zadovoljstvom obaviještavamo naše drage kupce da naše prodavnice počinju sa radom od ponedjeljaka 4....

Više

Peko & Sberbank srijeda: -30 % popusta na novu kolekciju

Prošle godine smo bili svjedoci kako je srijeda idealan dan za kupovinu, a taj trend se nastavlja...

Više

Upoznajte novi It brend torbica koji će Vas osvojiti!

Svaka nova sezona donosi modne novitete, a početak sezone proljeće ljeto 2020 donosi nam novi brend ...

Više
Mobilna verzija