Povrat proizvoda i reklamacije proizvoda


Zamjena proizvoda naručenih putem internet trgovine može se izvršiti u roku od 8 dana od dana preuzimanja. Zamjena se vrši na način slanja proizvoda brzom poštom natrag u maloprodajni objekat Peko grupacije uz orginalan fiskalni račun.


Prije prijema proizvoda vrši se fizička provjera da bi se utvordilo da li je proizvod ispravan i neoštećen. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se zamjena i proizvod će biti vraćen kupcu na njegov trošak.


Ukoliko se po prijemu utvrdi da je proizvod ispravan i neoštećen, uz objašnjenje procesa zamjene sve dalje radnje se vrše u dogovoru sa kupcem.


Naručeni artikal ne može se samoinicijativno zamijeniti u nekom od maloprodajnih objekata Peko grupacije.


Troškove zamjene proizvoda snosi kupac. Naručeni artikal nije moguće mijenjati ukoliko je nošen.

Novosti

Peko & Sberbank srijeda: -20 % popusta na novu kolekciju

Prošle godine smo bili svjedoci kako je srijeda idealan dan za kupovinu, a taj trend se nastavlja...

Više

Upoznajte novi It brend torbica koji će Vas osvojiti!

Svaka nova sezona donosi modne novitete, a početak sezone proljeće ljeto 2020 donosi nam novi brend ...

Više

UZ NJIH NEMA ZIME - MODELI SA GORETEX MEMBRANOM

Svako godišnje doba sa sobom nosi neke svoje čari u kojima uživamo. Zimi su to definitivno pahulje, s...

Više
Mobilna verzija